piątek, 4 lutego 2011

O mnie..:d

Opowiem Wam troszkę więcej o mnieeee......Więc tak, nie jestem osobą za spokojną lubię ludzi, którzy lubią szaleństwo  i kocham muzykę oraz występować na scenie..:D
kurtyna .................było super dostaliśmy wyróżnienie...:D
dużo czasu spędzam z rodzinom i moją kuzynką....haha
kilka innych zdjęć ale też związanych zemną..:d
nudziło mi się....tz. mi i mojej kuzyncee...:D



nie wiem co jeszcze chcecie wiedzieć ale pytajcie się piszcie do mnie na e-mail i w komentarzachhh..:D

trochę dziwnie wyglądam ale może być..:D




bokiem, tak jakoś wyszło..:d lecę jutro dodam nową notkę pa kochani :D
mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog: d pozdrawiam :P

1 komentarz:

  1. Jeżeli lubisz ludzi którzy lubią szaleństwo to na 99 % pasowałybyśmy do siebie

    OdpowiedzUsuń